Dwudniowa wycieczka w Pieniny

W dniach 2 i 3 października uczniowie klas III A i III B pod opieką nauczycielek Teresy Hoły, Bogusławy Rapacz i Anny Matanyj udali się na dwudniową wycieczkę w Pieniny. Pierwszego dnia pojechaliśmy zwiedzać zaporę w Niedzicy, a potem przez Wąwóz Homole przeszliśmy do schroniska pod Durbaszką.
Nocowaliśmy w Szczawnicy w pięknej w Willi pod Kolejką, gdzie zjedliśmy pyszną obiadokolację z deserem. Następnego dnia po obfitym śniadaniu wyruszyliśmy szlakiem na Bereźnik, a w drodze powrotnej zwiedziliśmy zamek w Niedzicy.
Pogoda nam dopisała. Przez dwa dni przeszliśmy prawie 20 kilometrów! Bardzo zadowoleni i pełni wrażeń wróciliśmy późnym popołudniem do domów.
Serdecznie dziękujemy tatusiowi Szymona prezesowi PKL panu Danielowi Pitrusowi za umożliwienie pobytu w hotelu po preferencyjnych cenach, a także tatusiowi Madzi przewodnikowi górskiemu panu Bartkowi Zubkowi za prowadzenie nas po górskich szlakach i przekazaniu nam wiele interesujących wiadomości, które po wycieczce zapamiętaliśmy.